BOTH OF US
One Month :*
Thursday, November 15, 2012 • 11/15/2012 02:47:00 PM • 0 comments

Assalamualaikum dan hi :) . Title aku ialah ''One Month'' and gambar jejake MUHAMAD YUNOS ESHA itu see . Semalam genap dengan dia one month dan semalam jugak aku dekat kampong tarak line beb ! Sakit hati kite ni awak :'( Btw tak ape dia dah wish awal awal lagi itu hari 11/11 sebab dia takut tak dapat wish . Pagi pagi tadi dia text aku , kejut suruh bagun . Ah ! Lepas kerinduan setelah 2 hari tak text . Sebab mak ngah meninggal dan aku pulak busy tolong itu ini . Pagi tadi dia call , ehh kite rindu nak dengar suare awak tau >< Tapi sekejap je sebab jemah kacau lagi satu adek sedare bising sebab main carrom sambil jerit jerit . Puiii kacau betul manusia manusia sekalian ni lahai -.- Aku harap aku dan dia kekal abadi . Sayang awak budak gedik :**



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike



Diary About Link Stuff


Message


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Wiyo