BOTH OF US
I Miss You 1 2 3 :')
Thursday, March 14, 2013 • 3/14/2013 12:25:00 AM • 0 comments

Hi dan assalamualaikum :') Baru teringat hari ni berapa hari bulan . Homaigad :'D Dah pukul 12.15 am dah eh ? 14/3 sudah :) Awak , awak ingat tak tarikh ni ? Ya saya tahu mesti awak tak ingat sebab awak kan sedang dalam proses melupa kan saya kan ? ye saya masih ingat kata kata awak yang awak nak lupakan saya dari hidup awak . Saya tak pernah lupakan awak lah , saya tahu itu hari saya terlalu emo , amek keputusan terburu-buru . And now ? Hamek kau ini jadinya . Awak saya rindu awak , saya rindu nak tenung awak , saya rindu nak buat muka annoying depan awak , saya rindu nak tengok awak ngada ngada tak tentu pasal . Awak saya rindu semua tu tau ? Hmmm awak tak tahu punyaa . Semalamkan awak , saya datang handball then lepak dengan cikgu muzammir awak nak tahu cikgu tanya apa dekat saya ?

Cikgu : Rawi , kenapa tak masuk lagi atlet ?
Me : Alah cikgu , benti . Malas lah .
Cikgu : Eleh , malas ke gaduh dengan yunos .
Me : *cough* Eh mana ada cikgu
Cikgu : Eleh pasal korang ni aku dah tahu sangat . Jangan lupa tau *ketawa besak*
Me : *Sengeh* *diam*
Cikgu : Betul lah tu apa aku cakap . 

Hmmm terasa hendak menitis tis air mataku . Then then saya nampak awak training . Wuuu  saya tengokkan je awak menggedik . Dah lah time tu saya tengah training handball memang sedap bolanya melayang dekat muka . Then time tusyen tadi , cika mention nama awak . Ishhh awak tahu makin saya rindu dekat awak tahu ? :'( Awak tadi sarah tanya saya pasal awak .

Sarah : Pakwe kau naik motor juga ke pegi sekolah ?
Me : *terdiam* *hembus nafas* Aku dah clash lah
Sarah : Why ? Bila ? Aku tak tahu pon , kenapa tak cerita dekat aku ni ? 

Awak , awak nak tahu hari ni semua orang nak ingatkan saya dekat awak . Ehh why why ? Then tertengok tarikh . Wow ! Hari ni anniversary kita lahh . Kenapa saya boleh teringat lah . Kenapa kenapa ? hmmm dengan blog ni je lah saya dapat ungkap kan kerinduan saya dekat awak  .  Sekarang awak dah sombong gila babi bertandak . Ye lah untung lah budak atlet :'( masa form 1 form 2 tu boleh lah saya tengok tengok kan awak . Now saya dah benti tak tahu awak buat apa .  Kadang kadang tu terasa bodoh juga lah benti tak tentu pasal -..- Ini namanya bangga bertandak . Haishhh . Btw good luck for BALAPAN MSSD . Chaiyokk Chaiyokkk

Awak saya rindu awak :') Happy 5 month maybe ? Walaupon kita dah clash saya akan tetap ingat tarikh keramat ni




Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike



Diary About Link Stuff


Message


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Wiyo