BOTH OF US
Keliru
Saturday, November 15, 2014 • 11/15/2014 04:40:00 PM • 0 comments

Fuh dah lama tak berblogger. Hari ni baru terajin nak edit semua ni angkara semalam aku moody. Gambar atas ni takde kaitan act. Nak buat perhiasan yang comel. Everyone hve there are own problems and stories, but my stories ni kan terkadang buat aku sendiri menangis. Lets start the story, nampak title? For sure aku pun tak tahu kenapa. Blog ni ibarat aku melepaskan geram yang kononnya heartbroken lah sangat. Puihh! Tulah zaman patut belajar nak bercintan cintun. Degil lagi ni nape tak dengar cakap. Tapi apakan daya, manusia memang diberi sifat kasih dan sayang. Now nak buat keputusan sendiri pun dah tak pandai. Sikit ngamuk sikit nangis. Kau nak apa sebenarnya ni diri? Depan orang kau kemain tunjuk hebat tunjuk kuat tapi sebenarnya kau hypocrite wahai diri. Tapi kenapalah perasaan sayang perasaan suka tu datang balik? Aku tak mintak pun semua tu, aku just nak move on tapi tak boleh. Kalau boleh memang tak nak perasaan tu datang balik. Nanti aku sendiri yang hanyut. Terkadang memang rasa happy gila but sometimes kalau airmata tu dah tak tahan nak ngalir akhirnya dia keluar juga. Niat aku memang nak berbaik dengan semua orang tak nak menjauhkan diri dengan orang lain termasuk ex. Tapi niat aku tak kesampaian sebab rasa sayang aku tu masih kuat. Ya Allah, bantulah aku untuk mengubah rasa sayang terhadap kekasih ubahlah rasa sayang ni sebagai seorang sahabat. Bukannya apa, untuk mengelak rasa sakit hati ni, untuk menghilangkan rasa cemburu ni. Memang susah kalau ada pressure. Sebenarnya aku pun tak tahulah, kekadang mulut cakap lain hati cakap lain. Tapi yang pasti aku yang sekarang memang teramat sensitif. Mintak dijauhkan perangai macam tu, sebab automatik dia akan menjejaskan mood aku. Hm, sometime aku terfikir ada kawan cam takde kawan yang boleh tolong aku. Tolonglah respect aku, jaga hati aku, jangan layan aku cam orang takde perasaan tu je yang aku nak. Bila aku diam semua pelik, bila aku tak diam semua buat tak layan. Maybe time aku dah takde kau baru nak layan kot. Aku memang tak suka orang reply guna ayat 'haha, k, ouh okay, hm, kbye' kau ingat ayat tu seronok ke? Menyakitkan hati. Siapa je yang tak sakit hati, time kita beriya cerita tapi dia rply mcm tu? Hish tolong lah faham sikit situation orang lain. Got it? Selamani tak tau kan? Okay sekarang dah tau kan? Pandai rupa kesahnya. Story aku pun act lah tonggang terbalik. Sokaylah malas nak panjang lebar just wnt to say good bye. Muah muah



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike



Diary About Link Stuff


Message


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Wiyo